CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 16, 2011

cerita kulat ~


eh, aku bukan nak ceta pasai kulat yg tu, aku nak ceta pasai kalkulator la. kat skolah aku  pnggey kulat ja. sempoi kan? tp taktau la kot kat semua skolah pnggey kulat gak. ok ok, jom sambung ceta pasai kulat nih.

dulu zaman skolah rendah, wat sbjek math tak pakai kulat pn sbb sng ja kot. nombor tak byak, mampu lg nak kira secara manual kan? tp msuk skolah menengah, dah buleh guna kulat. prasaan aku masa dapat kulat time fom 1; syiokk kot. tak payah dh susah susah nak kira angka byak byak nh kan. time tu aku taktau lg blajaq skolah menengah nh lain, tak sama ngan skolah rendah. even ada kulat, tp tak semestinya kita buleh skor paper math masa exam kan?

dua mnggu lgi aku dah nak PMR. ketaq + tkut + gelisah .tdi aku bru ja hbis isi borang sbp :)
kud2 la boleh msuk ton dpn..insya allah . nie pon aku curi2 blogging . sbb rndu sngt nak blogging :'(
hm . msok skolh hari ahad nie aku kna pulun sngguh2 la study smart la..
x mau main2 dah.. :)

hah..aku tringat pngalaman aku jwab paper 1 math x gna kulat..hadoii sakit pala dok keqa math..
smpai teqeyak aku dpn kertas math tuhh..tobat aku x tinggai dah kulat aku lpas nii..
heheehe:)

ok la..aku nak smbg study dlu..assalamualaikum..
doakan aku spaya masuk pala otak apa yg aku bca mlm nie nahh.. :)
dan doakan aku msa aku nak PMR nnt..x lma dah lgi 2 mnggu ..

No comments:

Post a Comment